vabimo na spletno delavnico

DELO IN SODELOVANJE ONLINE

“Remote leadership” ali vodenje oddaljenih ekip in sestankov


petek, 11. junij 2021, 9.00–12.30
 SPLETNA DELAVNICA

 PREDAVATELJICA

 Mag. Franka Bertoncelj, univerzitetna diplomirana psihologinja, magistrica psiholoških znanosti organizacijske in klinične psihologije. Je svetovalka za izobraževanje in razvoj zaposlenih, vodi seminarje, delavnice in komunikacijske treninge (vodenje, motiviranje, profesionalno poslovno komuniciranje, reševanje konfliktov, komunikacija s težavnimi sogovorniki, timsko delo, obvladovanje stresa, time management, …). Teoretična izhodišča njenega dela temeljijo na metodah transakcijske analize, vedenjsko kognitivnega pristopa in teorije izbire ter novih principih pozitivne psihologije.

Nova realnost počasi postaja samo še realnost, glede na trenutne razmere je večina primorana delati od doma. Za nekatere pozitivna izkušnja, ko so sanje končno postale resničnost, medtem ko za druge delo od doma predstavlja precejšen problem. Nekateri vodje in zaposleni so navdušeni nad večjo svobodo, avtonomijo in zaupanjem, ki so ga deležni, spet drugi pod stresom in nemotivirani zaradi nejasnosti, nepovezanosti in brezvoljnosti.
Brez občutka nadzora nad svojim delom in brez vpogleda v delo drugih izgubljajo kompas in se mučijo z dešifriranjem online komunikacije, včasih tudi brez kamere in kvalitetne internetne povezave. Nič kaj spodbudno, kajne?
Na spletni delavnici vam bomo predstavili, kako preseči ovire vodenja in sodelovanja »oddaljenih« sodelavcev in sodelavcev v pisarni ter kako ne pozabiti na potenciale, ki jih »remote leadership« omogoča.

 PROGRAM

– Psihološki vpliv nove realnosti, stalne negotovosti in sprememb vsakodnevne delovne rutine na motivacijo in učinkovitost zaposlenih;
– kako voditi in motivirati ekipo sodelavcev, ko jih nekaj dela od doma, nekaj pa na delovnem mestu (hibridni timi);
– delegiranje in kontrola dela na daljavo;
– katere so pasti vodenja na daljavo, o katerih nam nihče ni nič povedal;
– kakšne veščine potrebujemo za vodenje hibridnih timov;
– kako se izogniti šumom v komunikaciji, napačnemu razumevanju, nesoglasjem in konfliktom kot posledici specifik online komunikacije;
– uspešno vodenje virtualnih sestankov;
– vpeljevanje novih sodelavcev v novi realnosti in vzpostavljanje organizacijske kulture, uglašene z generacijo Y in Z.

INFORMACIJE IN PRIJAVE

Kotizacija za udeleženca je 180 € neto (219,60 € z 22-% DDV).

Prijava