učitelje, vzgojitelje, specialne pedagoge, svetovalne delavce, psihologe in ravnatelje vabimo na seminar z delavnico
PRVA POMOČ PEDAGOŠKIM DELAVCEM PRI DELU Z OTROKI S POSEBNIMI POTREBAMI
Delavnica z MARJETO KREJČI HRASTAR, eno izmed petih MNRI* specialistov v Evropi
sreda,4. april 2018, 9.00–13.15
Central Hotel, Miklošičeva 9, Ljubljana
Včasih je bil na oddelku odstotek otrok s posebnimi potrebami majhen, danes pa se delež veča in včasih celo presega polovico oddelka. V zadnjih letih so oddelki, ki so specializirani za otroke s posebnimi potrebami, čedalje bolj polni in postajajo prostorsko premajhni. Tako se pedagoški delavci vse pogosteje srečujejo z agresivnimi, hiperaktivnimi in nezainteresiranimi otroki, a marsikdaj premalo opremljeni za delo z njimi. Visokošolski pedagoški programi namreč niso prilagojeni trenutni situaciji in tako še ne vključujejo določenih vsebin, ki so nujne za razumevanje in obvladovanje otrok s posebnimi potrebami.
Na delavnici boste zato pridobili znanja, ki temeljijo na najnovejših odkritjih nevroznanosti, s pomočjo katerih boste lažje prepoznali stiske otrok, bolje razumeli, kaj se z njimi dogaja, in se opremili z orodji, ki vam bodo olajšala delo z njimi.
PREDAVATELJICA
Marjeta KREJČI HRASTAR, višja fizioterapevtka, ki je kot prva Slovenka opravila specializacijo iz integracije refleksov po metodi MNRI in je ena od petih tovrstnih specialistov v Evropi. Je tudi Brain Gym in BBA inštruktorica in se intenzivno strokovno izobražuje ter pridobiva klinično prakso, tako v ZDA kot v Evropi, na nivoju neinvazivnih tehnik vstopanja v integracijo primarnih možganskih povezav na podlagi gibanja, katerih rezultat je razvoj tako višjih kot nižjih možganskih funkcij. Vodi rehabilitacijski center, ki se osredotoča na optimiziranje možganskega delovanja. Iskana ni le v Sloveniji, povpraševanja in stranke dobiva tudi iz Avstrije, Hrvaške in Rusije.
* The Masgutova neurosensorimotor reflex integration. MNRI™ je univerzalna metoda, pri kateri gre za ponovno uravnoteženje nevrološkega razvoja in integracijo primarnih gibov, refleksov, koordinacijskega sistema in sposobnosti za optimalno delovanje, razvoj in učenje.